3.01.2009

Holly's TSG Sketch Challenge



Happy March, everyone~
My favorite month is finally here! Every time I hear March, I always think about my faovorite season, spring. All the flowers blooming, grass turing green, warm sun shining, opening the window and letting the air go through the house....ahhhhh I just love Spring :)

I hoped some of you had a fun at TSG release chat over Paper Craft Planet. I chatted a little but my hubby had to pack for the business trip and he needed my help....so I had to leave the party early {sigh} He left for Arkansaw this morning for next 2 weeks :( Oh well, I just spend more time for stamping, hehe.

皆さん、こんにちは~ 私の一番好きな月、3月がやってきました!!3月という言葉を聞くと、いつも私の大好きな季節、春を思い浮かべます。色んな花が咲き、芝生が緑色になり、暖かい太陽が光がさし、窓を開けて家中に風をとおす。。。あ~、やっぱり、春が大好き!

昨日のPaper Craft Planetで行われたTSGのリリースチャット、楽しんだでしょうか?私も少しだけチャットしてましたが、主人の出張の荷造りを手伝だっていたので、パーティーを早く退場しました(残念)。彼も、今朝約2週間の仕事で、アーカンソー州の方へ出ちゃいました。仕方がないけど、まあスタンプする時間がもっとできるかな(笑)


I made this card for Holly's TSG sketch challenge over PCP before the chat started. I also combined SCS Inspiration challenge 169 (IC169). The inspiration was from Room Service Home and I took my inspiration from this image.




I used the new set, Nature of Freindship from There She Goes (it's available now!) to achieve the image on the inspiration. To make the border, I stamped the images with VersaMark Dazzle and heat embossed with clear embossing powder. Then I inked chocolate chip with the brayer over the embossed image. I also decorated inside as well.

今回作ったカードは、HollyさんのPCPでのTSGスケッチチャレンジのスケッチを使っています。このチャレンジと一緒に、SCSのインスピレーションチャレンジ(IC169)も取り入れました。今回のインスピレーションは、Room Service Homeというサイトからで、私はカードは、上のイメージを基にしています。

There She Goesからの新しいセット、Nature of Friendship(発売されました)を使い、インスピレーションの感じをだしてみました。ボーダーの作り方は、はじめにVersaMark Dazzleでイメージをスタンプした後、クリアエンボスパウダーをかけ、ヒートエンボスをします。その後、こげ茶色をブレイヤーを使って、エンボスしたイメージの上に万遍なく付けました。中も、同じようにデコレートしてます。





Stamps: Nature of Friendship (TSG)
Paper: tempting turquoise, chocolate chip, whiper white, kraft desinger series paper (SU)
Ink: chocolate chip, tempting turquoise (SU), VersaMark Dazzle (Tsukineko)
Accessories: SU ribbon, Prima flowers, K &Co. pearl brad



Thank you for stopping by~ Have a great day!
来てくれて、有難うございました。良い1日をお過ごしください!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...