1.07.2009

Live With Passion

Hello everyone~
I was dying to color some cute images from Whiff of Joy today.
Both images are used gamsol magic technique with Prismacolor pencils and gamsol. I also used Twinkling H2Os for shading.

皆さん、こんにちは~
今日は、Whiff of Joyからの可愛いイメージに色を塗りたくて仕方がありませんでした。
どちらとも、ガムソルマジックというテクニックを使って、プリズマカラーペンシルとモルツベンで色を付けました。影の部分には、Twinkling H2Osで色を付けています。




The first card was combined SCS Color Combination challenge 200 (CC200) and Sketch challenge 209 (SC209). I was looking for the sentiment that something different and found the one from the one of SU! :) "Live with Passion"... what a beautiful words!
The designer paper was stitched with my new sewing machine I got from Santa! It's small and has just enough stitch options for sewing my projects. I'm loving it :)

初めのカードは、SCSのからコンビネーションチャレンジ200(CC200)とスケッチチャレンジ209 (SC209)を合わせて作りました。何かいつもと変わった言葉使おうと思い、SU!のスタンプからこの言葉を選びました。「パッション(情熱)を持って生きなさい」。。。素敵な言葉ですね。
パターンペーパーは、クリスマスにサンタ(笑)から貰ったミシンを使いました。小型で、ステッチのオプションもあり、私の作品にはちょうど良いミシンなので、すごく気に入っています。



Stamps: Willow & Oakley (Whiff of Joy), Inspired by Nature (SU)
Paper: garden green, brilliant blue, pumpkin pie (SU), boxer dp (Basic Gray), watercolor papaer (Strathmore)
Ink: Palette noir black (Superior), garden green, brilliant blue (SU), Prismacolor pencils (Sanford)
Accessories: ribbon, brads (SU)





The next cards was combined with SCS Sketch challenge 210 (SC210) and Verve's Looking For Love Release Week challenge - Day 1 (VSLFL1). I always enjoy their challenges although I havn't participated as much as I wanted to do. My Verve wish list is so long. I hope I can get some of thier stamps very soon.
I have to do some adjustments for the 2 panels to fit in the sketch. I thought "XO" brads in my stash are great with the angel image :) For the finish touch, I punched 2 corners and added the ribbon.

次のカードは、SCSのスケッチチャレンジ210(SC210)とVerveのLooking For Loveリリースウィークチャレンジ第1日目(VSLFL1)を合わせて作りました。あまり参加してませんが、いつもVerveが催すチャレンジは楽しんでいます。私の欲しいリストもすごく長いので、近い将来、いくつかスタンプが購入できればと思っています。
2枚のパネルをスケッチのようにする為に、すこしサイズを変えました。「XO」のブラッドが、エンジェルのイメージに合うかなと思ったので付けてみました。仕上げに、2つの角をパンチし、リボンを付けました。



Stamps: Gardian Angels (Whiff of Joy), Special Delivery (TSG), Inque Boutique
Paper: brush blossoms, riding hood red, kraft dp (SU), watercolor paper (Strathmore)
Ink: Palette noir black (Superior), riding hood red, creamy caramel (SU), distress ink (Ranger), Prismacolor pencils (Sanford)
Accessories: ribbon (SU), corner punch (EK Success), bards (Queen & Co.)



I'm planning to make some cards with Verve's other challenges tomorrow :) Come back to see again!
Have a great day!!
明日も、Verveの他のチャレンジを使って、いくつかカードを作る予定です。また遊びに来てください。
それでは、良い一日をお過ごしください。

1 comment:

pink rose said...

まきさん、可愛い
私もこれゲットしました。
とても参考になります。
いつものごとく丁寧な作り。そして綺麗な色づけにうっとりです。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...