2.01.2009

LSC205 -- Clean and Simple


Hello everyone~
I was going to upload this card but I was too busy for a couple days.
I made it for SCS Limited Supplies challenge (LSC205). The challenge was to make CAS (clean and simple) card.

皆さん、こんにちは~
ここ数日とても忙しくて、このカードを載せるタイミングを逃しました。
これは、SCSのリミットサプライチャレンジ(LSC205)で作ったものです。チャレンジは、CAS(クリーンアンドシンプル)のカードを作る。


I'm still trying to figure out what my style is but I know CAS is not my style. Although I love layers, it's fun to try the different style from time to time.
This card took only 10 minutes to make thanks to the fantastic tools I've collected over years, lol. I think I kept clean and simple enough... What do you think?

私のスタイルって何だろうと、未だに考えるんですが、CASは、私のスタイルではないというのは知っています。レイヤー大好きな私ですが、たまには違うスタイルをトライするのも楽しいですね。
このカードは、10分で作ることが出来ました。まあ、今まで集めた素晴らしい道具のおかげですが。。。(笑)
十分、クリーンでシンプルにしたと思いますが、どう思いますか?



Stamps: Green Thumb (PTI)
Paper: pink pirouette, whisper white (SU)
Ink: riding hood red, kiwi kiss (SU)
Accessories: ribbon, circle punch , scalloped circle punch, threading water punch


Thank you for stopping by. Have a great day!!
遊びに来てくれて有難うございました。良い一日をお過ごし下さい。

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...