9.25.2008

Lady Bug Love


Hello everyone~
SCS Way to Use It challenge 185 is to use "CHARMS"
I had to think when was the last time I used charms on my project .....The answer was too long time ago to remember! I found the lady bug charm in my embellishment drawer and decided to make a card with Little Lady stamp set from Papertrey Ink.

My original plan was to use the circle panel on the center of the card instead of the heart panel. But when I decided to use the sentiment, I also changed my plan. I think the heart is better for the card......What do you think?

皆さん、こんにちは。
SCSのWay to Use It チャレンジ185は、「チャームを使う」でした。
私の作品でチャームを最後に使ったのは、何時だったか考えてみましたが、昔すぎて覚えていません(笑)エンベリッシュメントの引き出しに、てんとう虫のチャームがあったので、Papertrey InkLittle Ladyスタンプセットも一緒に使ってカードを作る事にしました。

元々のプランは、カードの中心に、ハートのパネルではなく、サークルのパネルを使う予定でした。でも、この言葉を使おうと決めた時に、元のプランも変更する事に。このカードには、ハートのパネルの方が合っていると思いますが、皆さんはどう思いますか?



Stamps: Little Lady, Garden Of Life (Papertrey Ink)
Paper: kiwi kiss, pink pirouette, riding hood red, very vanilla, designer papers (Stampin' Up!)
Ink: kiwi kiss, pink pirouette, riding hood red, close to cocoa
Accessories: ribbon, word window punch (Stampin' Up!), Nestabilities (Spellbinders), charm (unknown)

1 comment:

Anonymous said...

I hope i get to play some this afternoon, i love the charms.
great job.

smallcity

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...