12.27.2008

Just Say Hi!

Hello everybody~
I hope you had a great Christmas. I had a nice Christmas but somehow my cold came back to me again (or never left) and I'm still coughing all day. Nothing to show you today.... With this cold and moving my stuff to my NEW stamp room (did I write NEW!!!), the stamping mojo has been away for the last few days. But the room is getting organized and I hope I can make a card or two tomorrow. Maybe I post the photos of my new space, too :)

皆さん、こんにちは~
良いクリスマスを過ごされましたか?私は、良いクリスマスを過ごせましたが、風邪がまた戻ってきて(それか、ずっと居座っていたのか)しまい、今もずっと咳が一日中続いてます。今日は、何もアップする作品も無くてすみません・・・この風邪と、荷物を新しいスタンプルーム(新しいって書きました?!!)に移動していて、
ここ2~3日私のスタンプしたいという意欲がありません。スタンプルームは、大分整理が出来てきたので、明日はカードの1枚、2枚を作れたらと思っています。新しいスペースも写真をとってアップできるかな:)


Before I sign off, I'd like to tell about the news of There She Goes.

Starting the month of January, TSG will invite somebody to be a Guest Designer. The first Guest Desiner is a talented stamper, Christi Thorsen!! I love her style and I was so excited with working with her!!
TSG is also going to release 3 new stamp sets on January 1st and Jessica is going to show you sneak peeks of the sets until the release day!! She just announced TSG monthly challenge, too.

Please go to Jessica's blog "There She Goes" for the more information about all of the news.

サインオフをする前に、There She Goesのニュースをいくつか書いておきますね。

1月から、TSGは、ゲストデザイナーを迎える事にします。最初のゲストデザイナーは、Christi Thorsenさんです。才能のあるスタンパーなのは勿論、私は彼女のスタイルがとっても大好きです。こういう機会で一緒に何か出来るのが、とても嬉しくて興奮してます!!
そして、アメリカ時間の1月1日に、TSGから新しいスタンプセット、3セットが発売される予定です。Jessicaさんが発売日まで、新セットのスニークピークを見せる予定です。それと、TSGマンスリーチャレンジも発表しました。

このニュースについての詳細は、Jessicaさんのブログ "There She Goes"に記されているので、是非チェックしてください。



Well, that's all from me for now. Have a wonderful day!
それでは、今日はこの辺で。素敵な1日をお過ごしください。

2 comments:

Anonymous said...

Hi Maki
i am so behind on reading your blog, but just wanted to say hope you had a great Christmas. I know you are excited on your stamp room. Maybe i will get to see it one day. Happy New Year

smallcity
carolyn

emi(rubita) said...

こんばんは!
スタンプルーム完成したのですね♪
うらやましい~
今年はたくさんの作品量で「すごいなあ」って思っていました!

スタンプしたい!という意欲とまったくする気が起きない日と私もやってきます。
する気がしない日もかなり長かったり・・・
まきさんもそうなんですね。

そんなときは私はアイテム整理です(笑)
来年も自分のペースで作ってゆきます。

一年ありがとうございました!
よいお年をお過ごしくださいね。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...