12.16.2008

LSC 198 -- Going Green


Hello everybody~
I have been busy with getting ready for Christmas. This card was made for SCS Limited Supplies challenge 198 last Friday. I made it in the same day but I now uploading here!

皆さん、こんにちは~
クリスマスの準備で、毎日忙しくしています。このカードも、先週の金曜日にSCSのリミットサプライチャレンジ198で作りましたが、アップするのがかなり遅れてしまいました。

The challenge is "Going Green" You create your project with recycled or reused materials.
The card was made with the scraps and the pieces that were went wrong when I made this year's Christmas cards.
The buttons were also reused from the old cloth I threw away for a long time ago. I'm so glad I kept them until now :)

After all, this card are turned out my favorite Christmas card this year!

チャレンジの内容は、"Go Green"で、材料に、リサイクル、または再使用の物を使って何かを作るです。このカードは、今年のクリスマスカードを作成している間に失敗したピースや、スクラップなどを使って作りました。
ボタンも、とっくに昔に捨てた古着のボタンを使いました。今まで、取って置いて本当に良かった♪

結局、このカードが、今年のクリスマスカードの中で、一番のお気に入りになっちゃいました(笑)



Stamps: Winter Post (Stampin' Up!), Holiday Wishes (Papertrey Ink)
Paper: card base (Papertrey Ink), designer papers (My Mind's Eye), certainly cerely, whisper white (Stampin' Up!)
Ink: chocolate chip, certainly cerely (Stampin' Up!)
Accessories: ribbon (Stampin' Up!), buttons, Nestabilities, decorative border punch


Thank you for stopping by~ Stay warm.
遊びに来てくださって有難うございました。暖かくしてお過ごしください。

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...